Gå til innhold

Alene mor søker kontakt med andre alene fedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei Jente på 30 år. Har to flott barn. Bosatt i Tr. heim. Ønsker å finne den rette. Ikke enkeltt. Alt må klaffe når man har barn,så skal ikke typen bare ha meg. Men dele livet sitt med mine to å. Å da er det en lang vei å gå. For å bli godt kjent. På godt å vondt. Jeg håper du kommer fra mitt disrtikt el ikke så langt ifra da. Høres dette intr ut? så ta kontakt. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe må le litt av deg. Ser dette ut som en datingside?

Nå virket du temelig desperat!

Skrevet

Som du ser det ! Jeg er langt fa desperat du! Men kunne være forsøket verdt! Ta det med ett smil å ikke dømm du:) Å nei jeg er klar over at dette ikk er en dating side. men aleneforeldre deb gjelder begge kjønn:) Peace out!

Skrevet

Gå på sukker.no.. Kanskje du får napp der;)

Skrevet

Jeg undertegne iallfall med et nick navn! Som sagt, lov å prøve!

Skrevet

Jeg støtter deg!!! Stå på!! Vil gjerne prøve selv,men nå som folk regerer slik. Så føles det ikke artig lengre! Hvorfor ikke komme i kontakt med menn her, å kansje finne den rette? Tenk heller på det dere!

Skrevet

takker. Du burde prøve

Skrevet

Kjære menn!!! Få ut fingeren her da!!! Å vær litt aktiv her!!! Jeg søker å etter partner! Men om fler tør det samme så undertegne jeg med nick

Skrevet

på aleneforeldreforeningen.no så er det flere menn en her. jeg tror vi har skremt vekk de fleste pappaene for lenge siden, bortsett fra alene pappa da. han holder ut med oss. men han bor ikke i nærheten av deg.

Skrevet

Hehehe, tviler på at det er så stort gjennomslag for kontaktannonser på denne siden...

Skrevet

jeg vil også ha en mann!!

Skal vi starte en klubb kanskje?;=)hihi

Skrevet

Desperate kvinnfolk..

Skrevet

Ja kall meg hva du vil du,- bryr meg fint lite:D

Ha en super dag videre anonym:=)

Skrevet

Anonym begynner å bli litt... inntørket.. skjønner du HI...

Skrevet

Ikke alle anonyme som skriver i tråden her er samme person vettu!

Temelig desperat når man søker kjæresten inne på dib hvor de fleste her er damer..

Skrevet

Det vet jeg da;)

Aldri hørt om å ta ting med humor? Man vet faktisk aldri og det ER faktisk noen alenefedre her inne så vidt jeg vet;)

Skrevet

ler så jeg dævver - tenk om ho ender opp på date med ypperten!!

*grøss*

Skrevet

I så fall vedder jeg på at a oppdager at Dr.yppert er et kvinnfolk.

Men slikt kan da like gjerne skje på sukker.no som mange over her faktisk anbefaler HI å bruke. Jeg synes det er helt OK at hun prøver her, jeg. Synd at tråden har utvikla seg til ren mobbing av HI sitt innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...