Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei!! Hvordan går det med deg? Var inne å tittet på bloggen din, og så fint dere har fått det i nye leiligheten!! Kan jeg spørre om et par ting? Hvor har du kjøpt de lysestakene på stuebordet?, Hvite speilet? Og liftgardinene og sengehimmelene til natalie? Utrolig stilig dere har fått det altså.. Vi har foressten likt kjøkken=) Hehe Er det noe dere har skrivd på veggen i gangen? Skjønner ikke hvor dere har ideer fra.. hehe
Mamsen87 :) Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har også lurt veldig på hva det står på veggen deres i gangen! Kjempefint har dere fått det hvertfall!!
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg vil også se=) Om du vil vise meg da mami=)
Vicky 83 Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Jeg ble også nyskjerrig! Kan jeg være så snill å få lov til å se? Hvor stor er leiligheten deres? Har dere uteplass? Hvordan tenker du størrelsen er i forhold til det å ha to barn? Vi har lyst på barn snart, men vet ikke helt hvordan vi skal gjøre dette med å finne et sted å bo. Nå har vi en leilighet på 65 kvadrat i blokk. Fordi vi ikke har uteplass der vi kan plassere vogn og annet nødvendig utstyr, tror jeg det kan bli veldig trangt. Vi kan vel klare å finne et sted på ca 140 kvadrat for 3 mill. Skulle helst hatt enda større, men det tror jeg blir umulig hvis vi skal bo der vi vil. 140 kvadrat funker jo greit da, men det vil si at vi alltid må ha to fulle inntekter, og jeg ønsker egentlig å ha mulighet til å jobbe mindre i perioder... Vanskelig dette her... Kan vel ikke få i pose og sekk..
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Heia joda det går hehe, formen er dårlig men det er jo verdt det heldigvis.. Tusen takk vi er ganske fornøyde selv,, må bare få bodd oss litt inn her nå slik at det blir litt mer hjemmekoselig. Skal vi se, lysestakene er kjøpt på kremmerhuset, det hvite speilet er fra ikea liftgardinen til tuppa fant jeg på living (men så de hadde lignende på princess her om dagen på tilbud) sengehimmelen kjøpte jeg på den butikken som het galtung for et par år siden, men galtung gikk vel konk tror jeg? Det er hvertfall en sånn sengekrone i hvitt smijern som man fester på veggen også henger man gardiner på Skriften på veggen i gangen er et fransk "ordtak" det står "la maison est ou le coeur est" eller hjemmet er der hjertet er Får desverre ikke sendt pm nå, får bare opp error melding og det ser ikke ut til at modde har fryktelig lyst til å fikse det heller
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Å håper moderator snart ordner det=) Har så lyst til å se,så på hjemmesiden deres for en stund siden,snuppa di er kjempe søt=)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. mai 2008 Takk for svar Mami! ) Ja, jeg skulle gjerne godt å vært dårlig nå, hvis jeg fikk hatt en liten en i magen.. *sukk*.. hehe.. Får vente bittelitt til..) Dere får ha lykke til videre med hjemmet deres og babyen.. Er inne på bloggen din å titter litt innimellom, vettu:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå