Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Eller må jeg ta til takke med strømper på sønnen min til 17.mai?
woo-woo Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hennes og Maurits så jeg hadde mini dressko.. var ganske søte
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Synes du skal ta til takke med strømåer til sønnen din på 17. mai:) Det har vel føttene hans best av, han går vel ikke så mye uansett. Disse tøyskoene som alternativ er ikke så pene. Ellers så har jeg foresten ett par hvite skinn"tøfler", slike kunne du kanskje ha brukt:) Evt robeez eller hva de heter, finnes sikkert i sort de også? Eller den fargen du måtte ønske deg:) De er jo kjekke for mini å ha på seg om han skal krabbe litt ute også, etterhvert som sommeren skrider frem:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, nei han går ikke Sitter bare stille, eller åler seg frem. Åling blir nok uaktuellt på 17.mai uansett. Ja, de robeez går sikkert ann, men jeg syns de er så dyre :S Får se om jeg syns de h&m skoa er noe særlig
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 www.smaafotter.no kanskje du finner noe der:) Vet ikke hva robeez koster da:) Er verdt å se hvertfall:)
lillegutt mars o7 Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kjøpte noen pene svarte "dress-sko" til Lillegutt som han brukte i julen.Da var han 9 mnd og ålte seg bare.Tok de av når vi var inne. Kjøpte de på H&M til en billig penge =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå