Gå til innhold

Trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått 1 uke og to dager over tiden på mensen også fikk jeg den idag, men kan jeg fortsatt være gravid? vet jo at noen får mensen 1 gang og fortsatt er gravid. er lissom sånn små kvalm innimellom, øme pupper osv. Hva burde jeg gjøre og tenkte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet deg?

Det er en tråd lenger ned om noen som er i noen lunde samme situasjon; positiv test men likevel blødning...

Skrevet

Har testet ja, testet etter to dager etter forventet mens, men da var den negativ, men veit flere i fam. produserer sent hcg

Skrevet

Jeg hadde ventet noen dager til, kanskje til blødningen gir seg og så tatt en ny test. Det er vel egentlig ikke så mye annet å gjøre.

Legen kan ta en blodprøve for å sjekke hCG tror jeg.

Skrevet

får gjøre det, og muligens ta en tur til gynokologen.

Skrevet

Jeg vet av mange som har gått hele 5mnd i ett svangerskap med mensen.. så det er fortsatt håp:=)

men husk at legene sier at regelmessig mens trenger ikke skje på dagen!!

Skrevet

det vet jeg, men jeg gikk en uke og to dager over forventet mens, men vi får se, teste etter at jeg er ferdig å ta en tur til gynokologen. kan være at embryoet fester seg til livmorveggen også.. da kan det komme blødninger. vet ikke helt sikkert ennå om jeg har mye eller lite mens.fikk i kveld

Skrevet

hørte det nå fra noen jeg kjenner at man kan få blødninger av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...