mamma_Christine Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har nå gått 1 uke og to dager over tiden på mensen også fikk jeg den idag, men kan jeg fortsatt være gravid? vet jo at noen får mensen 1 gang og fortsatt er gravid. er lissom sånn små kvalm innimellom, øme pupper osv. Hva burde jeg gjøre og tenkte?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Har du testet deg? Det er en tråd lenger ned om noen som er i noen lunde samme situasjon; positiv test men likevel blødning...
mamma_Christine Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Har testet ja, testet etter to dager etter forventet mens, men da var den negativ, men veit flere i fam. produserer sent hcg
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde ventet noen dager til, kanskje til blødningen gir seg og så tatt en ny test. Det er vel egentlig ikke så mye annet å gjøre. Legen kan ta en blodprøve for å sjekke hCG tror jeg.
mamma_Christine Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 får gjøre det, og muligens ta en tur til gynokologen.
milla87 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jeg vet av mange som har gått hele 5mnd i ett svangerskap med mensen.. så det er fortsatt håp:=) men husk at legene sier at regelmessig mens trenger ikke skje på dagen!!
mamma_Christine Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 det vet jeg, men jeg gikk en uke og to dager over forventet mens, men vi får se, teste etter at jeg er ferdig å ta en tur til gynokologen. kan være at embryoet fester seg til livmorveggen også.. da kan det komme blødninger. vet ikke helt sikkert ennå om jeg har mye eller lite mens.fikk i kveld
mamma_Christine Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2008 hørte det nå fra noen jeg kjenner at man kan få blødninger av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå