Sommerfuglmage Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hvordan går jeg frem? Noen som har erfaring? Jeg skal betale via Western Union og det har jeg aldri gjort tidligere. Der står det at jeg skal oppgi sum i norske kroner, men jeg har jo fått oppgitt pris i dollar. Skal jeg bruke en valutakalkulator og regne ut selv? Sette inn det jeg tror blir riktig? Vet flere her har bestilt derfra. Hvor mye koster overføringen? Og kommer det flere tillegg etter at dette er betalt? Superglad for raske svar, for jeg vil ha kjolene nå!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 aner ikke, men hvor mye koster det i porto og få sent en kjole hit?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 du får ikke betalt noe gjennom western unioin til jkdress nå lenger. Slutt på det. Western union forbyr betaling dit. Ugler i mosen.
theamoren Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Du får først en mail fra jack fra jkdress, med betalings info. gå så inn på western union, og følg "guiden" der. husk å sjekke lokal valuta i kina, de fikk ikke nok når eg betalte, måtte sende 9 USD via paypal i tillegg. jeg hadde problemer med å få godkjent betaling, men det var fordi jeg hadde ikke registrert det der safe payment på visaen min.. husk å krysse av på at sendingen er en gave, så slipper du toll etter du har betalt på western union, får du en mail med et nr du må ringe for å godkjenne betalingen. (må ringe innen så og så mange timer, alt står godt forlart i mailen du får av de) ha mailen fra jack klar når du ringer western, du må oppgi navn og sånt(det som står i mailen fra han) jeg betalte for to uker siden, og idag morges kom kjolen min til oslo! er så spent!! kommer hit på mandag.. lykke til håper ikke det var for rotete forklart...
theamoren Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 tull, anonym! då har det i såfall skjedd siste to dagene! vet om tre stykker som har betalt der siste uken!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Det var jeg som var anonyme her. Jeg prøvde å betale på nett. Der var ei svensk dame som tok telefonen min og hun sa hun måtte annulere betalingen min fordi det kom om advarsel om at de ikke fikk føre over penger. Det var 1 mai. Jeg er registret på westeren union. har det noe betydning da?med passord og brukernavn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå