Gå til innhold

Endelig kom babyen!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 29.04.08 skjedde det endelig noe. Det ble en lang fødsel som begynte om kvelden den 28. med kynnere som tok seg mer og mer opp, og lillegutt var ikke ute før kl to neste dag. Det var en lengre og tøffere fødsel enn med førstemann, noe jeg ikke var helt forberedt på. Men alt gikk i hvert fall bra og nå er vi lykkelige og har kommet hjem og bare slapper av. Utrolig deilig, lykke til alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Grugleder meg selv til i morgen tidlig. Da skal jeg settes i gang, så i morgen på denne tiden er nok gutten min født!!

Skrevet

Gratulerer!!! :)

Skrevet

Gratulerer! =)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...