Bebis08 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Den 29.04.08 skjedde det endelig noe. Det ble en lang fødsel som begynte om kvelden den 28. med kynnere som tok seg mer og mer opp, og lillegutt var ikke ute før kl to neste dag. Det var en lengre og tøffere fødsel enn med førstemann, noe jeg ikke var helt forberedt på. Men alt gikk i hvert fall bra og nå er vi lykkelige og har kommet hjem og bare slapper av. Utrolig deilig, lykke til alle sammen!!!
Fia71 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Gratulerer så mye!!! Grugleder meg selv til i morgen tidlig. Da skal jeg settes i gang, så i morgen på denne tiden er nok gutten min født!!
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Gratulerer så mye med gutten! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå