Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 ikm til helgen, tror jeg. symptomer: - litt ømme pupper - kvalm, spesielt om etterm og kvelden - trøtt - treg mage - oppblåst tester kanskje i morgen.. hvis jeg tør.
bomsa Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 he he....ja dette skal bli spennende..:-) Hvor lenge er det nå siden operasjonen?
gima Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Lykke til Ire! Hold oss oppdaterte. Har sett mye etter deg her inne. Har lurt på hvordan du har hatt det etter operasjonen.... Håper at du følger etter meg over på 1 trim. Jeg ble gravid i 1 pp etter SA.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 ble operert 6.april, fikk mensen noen dager etter operasjonen, så er litt spent på hvordan syklusen/ene blir evt framover... Formen er bra, var sykmeldt i to uker, godt å slappe av Tankene om ufrivillig barnløshet ligger å surrer, men han legen som opererte meg, sa at den andre egglederen var normal, så får nå inderlig håpe at d er sant :) Fikk positiv el-test på syklusdag ca 14. Så da hadde jeg nok EL men har ikke stikkinger som jeg hadde ved sist EL, da exu'en antakelig oppsto, kanskje jeg merket det ekstra godt at jeg hadde EL/ egget ble befruktet fra hø side pga skade på egglederen. Var en del kvalm om kvelden sist jeg var "gravid" også, så får håpe jeg er gravid nå, på rett plass og i 9mnd Går d bra med deg,Sanna32? Orkide: GRATULERER MED SPIRE!! denne gangen sitter den fast i 9mnd Lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå