Gå til innhold

spiser deres barn selv (med bestikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..min datter er 15 mnd og spiser litt med skje selv, men mest går på gulvet! når skal man prøve med gaffel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi begynte med gaffel da han var 11mnd, går nå kjempegreit er 12mnd

Skrevet

ja, det gjør han, har gjort det ganske lenge nå:) Får ned en hel yoghurt uten å søle:)

Skrevet

Jenta mi er 15 mnd og nekter nesten helt å spise om ho ikke får spise selv....og ho har ikke helt dreisen på det enda. Spiste fiskekake med stor gaffel her en dag og synes det var kjempestas og fikk det til igrunn.

Yoghurt på cafe idag...vel det gikk jo på et vis....men jeg er glad vi har vaskemaskin :D

De må jo bare få øve og søle litt.

Skrevet

Han har hatt gaffel lenge, men først nå håndterer han den med sikkerhet og ikke minst stolthet. 23mnd.

Skrevet

Sønnen min på 19mnd har spist med skje og gaffel en god stund. Han synes gaffelen er lettere. Da spiddes maten og detter ikke så lett av. Yoghurt spises med skje..... Beregner at ca 1/3 havner utenfor munnen, dvs gulvet, fanget, klærne, håret og bordet.

deilig at han spiser selv, da får jeg faktisk spist halvvarm mat jeg også!

Skrevet

Jenta mi på snart 19 mnd spiser selv med både gaffel og skje. Hun blir bare sint hvis jeg prøver å gi henne mat. Hun skal spise selv. Blir jo litt søl kommer ann på hva vi spiser men det må man jo bare regne med.

Hun har spist selv siden hun var 13 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...