Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har noen erfaring med denne type bedøvelse? Det eneste jeg gruer meg til ved fødselen er selve utpressingen. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg vil ha det, Men når jeg pratet med jordmor om dette virket det som om denne bedøvelsen blir lite brukt og den kan være ri hemmende. Noe som ikke er så bra siden dens settes når man har full åpning. Ble derfor litt mere skeptisk etter at hun sa det. Men samtidig så er det at jeg kan få den bedøvelsen som gjør at jeg ikke gruer med sånn til fødselen.

 

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kommet deg fint gjennom åpningsfasen uten bedøvelse så er ikke utpressingen noe gale...Jeg synes det var som å komme til himmelen når pressriene kom :D

Du får jo en lokalbedøvelse i når småen skal ut uansett...

Har forresten ikke hørt om den bedøvelsen du snakker om.

Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...