Mai - baby Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei. Er det noen som har noen erfaring med denne type bedøvelse? Det eneste jeg gruer meg til ved fødselen er selve utpressingen. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg vil ha det, Men når jeg pratet med jordmor om dette virket det som om denne bedøvelsen blir lite brukt og den kan være ri hemmende. Noe som ikke er så bra siden dens settes når man har full åpning. Ble derfor litt mere skeptisk etter at hun sa det. Men samtidig så er det at jeg kan få den bedøvelsen som gjør at jeg ikke gruer med sånn til fødselen. Takk for alle svar
N_79 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Har du kommet deg fint gjennom åpningsfasen uten bedøvelse så er ikke utpressingen noe gale...Jeg synes det var som å komme til himmelen når pressriene kom Du får jo en lokalbedøvelse i når småen skal ut uansett... Har forresten ikke hørt om den bedøvelsen du snakker om. Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå