Gå til innhold

Hva var den beste barselgaven du fikk til din lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken gave hadde du best nytte av? En venninne ligger og trykker nå, så jeg må ut å kjøpe gave i morgen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vippestol, fikk mye nytte av den etterhvert:)

Skrevet

Da jeg fikk jente nummer 2 og hadde det meste så fikk jeg gavekort på massasje til meg selv. Helt topp:D

Skrevet

Et fint navneskilt til å ha over sengen eller på romdøren....

Skrevet

Komme jo an på kor mye du skal legge i gaven da... Men det vi har hatt mest nytte av og komme til å ha det i lang tid, var et barnepledd i ull, fra Røros pledd... Det kan brukes til mye...

Skrevet

Lammeskinn! Var helt sikker på at det hadde jeg ikke bruk for, så hadde aldri kjøpt det selv, men er genialt i vogna har jeg funnet ut:-)

Skrevet

Helseteppe! Var så varmt da jeg fødte sist av frøkna stort sett bare hadde bleie, body og helseteppe den første tiden. Brukte det som teppe i senga, som skjerming for sola i vogna, for å pakke henne inn så hun skulle føle seg trygg sånn generelt. Bruker det fortsatt masse og nå er frøkna 21 mnd...

Skrevet

KJekke ting å få:

Klær ( bør kjøper i feks 62-68 og passe til sesongen som er venta)

Helsetepper, dem hadde jeg 5stk av, veldig greit å ha noen.

Håndklær med "hette", har vel 4 stk, veldig kjekt å tulle en liten nybada baby inn i.

Stellemappe med feks babyline produkter, var super gave å få.

Søte små sokker og luer

Bodyer!!!

Søte kosedyr, var veldig koelig å få faktisk.

Skrevet

Jeg fikk en haug med klær i str 62-68, så hadde nesten ikke klær å ha på den lille gutten min den første måneden ;-) Jeg skulle ønske jeg fikk mer i str 50-56...

Det jeg ble aller mest glad for var en hjemmestrikket posedress (pose med armer og hette), brukte den fra han var nyfødt til han var nesten 5 mndr, den var jo veldig strekkbar. Men passer dårlig til denne årstiden da...

Skrevet

Den beste barselgaven jeg fikk var BARE TIL MEG!! =) Hehe.. Ett gullarmbånd fra Bestemoren min. Hun hadde fått 5 stk av sin mor (min oldemor) for å gi til sine barn, og sine barnebarn når de fødte.. =) Var vanvittig rørende, og en herlig følelse å få noe bare til seg selv...

Og nei, jeg sier ikke at du skal løpe ut å kjøpe gullarmbånd til venninnen din =) Men kanskje noe som bare er til hun som har gjort jobben? Frisørtime e.l?

Skrevet

Av mine beste venninder fikk jeg gavekort. Jeg ble super glad for det:)

Skrevet

Slike bleiekaker er jo veldig populære å gi bort nå for tiden og man får garantert bruk for den og kan kjøpe en søt bamse å sette på toppen. Rundt kan du henge bodyer, smekker, luer osv jeg har hverfall blitt veldig glad for slik gave.

Jeg fikk masse småe klær da alt det jeg hadde var for stort for han så han brukte faktisk str 48 første 2 mnd.

Skrevet

Fikk hjemmestrikket nydelig vognteppe, strikket teppe med hette på og hentesett av svigermor til gutten vår som er 1 mnd gammel:) Har ellers fått masse fine klær, penger.

Til storesøstera fikk vi en stor toalettveske med babyolje, shampoo, salve, bodylotion ovs oppi, den var kjekk å få husker jeg:) Fikk også album, bilderamme, hjemmestrikkede klær osv.. Også et nydelig lyserosa vognteppe, hvordan kunne jeg glemme det:)

Men synes det er kjekt å få klær også jeg da.

Gavekort er sikkert kjekt å få også!

Skrevet

Jeg fikk i oktober. De gavene jeg satte mest pris på var ullklær og Rørospledd i ull.

Men noe av det beste var da samboer tok med hjemmelaget kakao på termos og melkesjokolade på sykehuset. Så satt vi der og kikket forundret på lille tulla vår mens vi koste oss sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...