Gå til innhold

Er så utålmodig nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 14 dager, men kjente at når det endelig ble mai så ble jeg så forferdelig utålmodig.. Må roe meg ned men hvordan? hehe..

Håper jeg for all del ikke går lenge over termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Gjett om jeg kjenner meg igjen der.Jeg har 12 dager til termin,og flyr rundt meg selv her,maa finne paa noe hele tiden fo aa faa tiden til aa gaa.Har pakket sykehusbaggen 100 ganger...hihi:) Dette er min förste og jeg föler meg saa klar.Vil saa gjerne möte min lille prinsesse!!! Venter du jente eller gutt?

Skrevet

Oooo. Jeg har fem dager igjen, og gleder meg enormt!

Dere er ikke de eneste som er utålmodige nå :D

Lykke til :D

Skrevet

Jeg har termin 20 mai og er veldig utålmodig. Vil ha han ut NÅ! Gleder meg utrolig masse, og er så spent på hvordan fødselen starter.

Har i dag kjent litt murringer, men ikke det helt store. Jeg er blitt veldig var på endringer i kroppen og tar ALT som et tegn på at fødselen er nært forestående.

Skrevet

eg har termin i morgen og begynner å bli utålmodig no. men samtidig så går det jo veldig bra. nyter tiden no når eg har fri og kan slappe av litt..:)

men i dag skal store søster være hjemme hele dagen. har gitt henne fri fra barnehagen i dag. så da kommer jeg vel til å bli helt utslitt..hehe..;) hun fyller 2 år på tirsdag..;) og er en liten rakker..;) men vi skal no være ute i det fine været og kose oss..

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen og er ikke særlig utålmodig. Håper egentlig ikke det skjer noe før etter termin. Har ikke på følelsen at noe er på gang heller, tipper det skjer noe rundt 20, mai. Kan hende jeg skifter mening senere, men nå syns jeg det er koselig å gå gravid og føler meg ikke klar enda. Er nok litt rar jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...