Gå til innhold

Vugge/kurv på stue/oppholdsrom... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har tenkt å ha vugge/kurv den første tiden?

Jeg har veldig lyst på det, men lurer på om det koster mer enn det smaker mht pris i forhold til hvor lenge vugga/kurva kan brukes.

Har også tenkt på å bruke bagen på vogna (edge duo med vuggefunksjon).. Men jeg mener å ha hørt at den ikke skal brukes som seng... Noen som vet om dette stemmer?

Hvordan gjør dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :)

je kjøpte sånn moseskurv på barnas hus, den er bare herlig, flytter den fra rommet om natten til stuen på dagen, har den også med på besøk når vi kjører bil, hun føler seg trygg i kurven og sover godt. Kan støvsuge, høre musikk, ha på tv ect hun sover helt til hun skal ha mat :)

uten kurven vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, og jeg ser jeg kan ha den en god stund da hun ikke rekker over halvparten engang :)

har selvfølgelig seng til snuppa, men den er stooor og er på eget rom, skal flytte hun over dit når hun blir større og den hyppige nattammingen avtar :)

Håper du ble noe klokere

hilsen stolt aprilmamma :)

Skrevet

Vi låner en kurv som hører til familien, skal ha den i stua. På soverommet har vi en gammel arvet seng i starten, går vel over til sprinkelsenga etter noen måneder.

Det står i bruksanvisningen at vognen ikke skal brukes som seng, det er nok der du har hørt det. Hvor mye man vil legge vekt på det er vel individuelt. Men barn sover da mye i vogna, så...

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg fant nettopp ei kjempe fin vugge på finn.no til 1000,- som jeg skal se på i morgen... Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...