Lille_Linn Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 jeg er skikkelig oppblåst:p (typen kaller magen min (gravidmagen:p) hatt en del smerter i magen men vet ikke hva det kommer av så har gynokolog time den 13.. men jeg har Hvit klebrig utflod, å hatt det i allefall i 2 uker nå.. noen som kjenner seg igjen?
Maine Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 *dytter*, Jeg har ikke noe svar til deg, men lurer på det samme. Jeg har Ikm i begynnelsen av neste uke, men har siden noen dager etter antatt el hatt slimete blank utflod. Jeg er redd for at systemet har hengt seg opp og at jeg ikke har hatt el, men håper liksom at utfloden er et tegn på graviditet.
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Meeeeeget oppblåst her også, hehe. Har ikm om ei uke og har hatt unormalt mye luft og rumling i magen, og hvit/blankt utflod døgnet rundt. Skikkelig vått selv om jeg bruker truseinnlegg! Håper virkelig spiren sitter, har hørt om økt utflod når man er gravid. Har ikke så mange andre symptomer da... bare litt varm i kroppen. Går liksom og venter på ømme bryster, trøtthet og kvalme, selv om jeg egentlig har innstilt meg på at det ikke går på 1pp. Men "håpet er lysegrønt"... Når har du ikm?
Lille_Linn Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 forventer mens den 6... på en måte håper jeg å få den i gang ordentlig.. vært så ustabil det siste året.. håper den kommer så jeg får begynt prøvingen også.. så å si umulig vetts.. få jeg tror nok smertene og det jeg har hatt har kommet av hormoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå