RM79 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei jenter! Er det noen av dere som har blitt gravide mens dere hadde kobberspiral eller hormonspiral, eller kjenner dere noen "spiralbarn"? Jeg bare lurer veldig på det jeg! Ha ellers en strålende aften! :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Naboen vår har blitt gravid 6 ganger mens hun har brukt kobberspiral og det har resultert i 3 barn. Hvorfor i all verden de ikke byttet prevensjon etterhvert må du ikke spørre meg om... ;o)
fox`y Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Min venninne ble gravid me kobberspiral, fikk en liten gutt:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 hæ?? seriøst??!! sett i lys av tråden min her om fantomspark...(!!!????!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå