Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Er det noen av dere som har blitt gravide mens dere hadde kobberspiral eller hormonspiral, eller kjenner dere noen "spiralbarn"? Jeg bare lurer veldig på det jeg! Ha ellers en strålende aften! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboen vår har blitt gravid 6 ganger mens hun har brukt kobberspiral og det har resultert i 3 barn. Hvorfor i all verden de ikke byttet prevensjon etterhvert må du ikke spørre meg om... ;o)

Skrevet

Min venninne ble gravid me kobberspiral, fikk en liten gutt:)

Skrevet

hæ?? seriøst??!! sett i lys av tråden min her om fantomspark...(!!!????!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...