Mummimamma;-) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Fortalte mine foreldre den glade nyhet om at nr tre er på vei i går, og ble litt skuffet selv om reaksjonen var forventet. Faren min sa bare "hva er det dere driver med?" og "det er da ingen som får tre barn". Moren min var mest opptatt av at hun kommer til å være så bekymret for meg, og minte meg på at det ble dyrt og at barna ikke skulle være små bestandig. De tror visst jeg er idiot! Flere som har fått kjipe tilbakemeldinger?
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 For det første vil jeg si; Gratulerer sååå maye!!! Detter er jo bare gode nyheter! Syns synd på deg at du fikk en slik reaksjon, og beklager og måtte si det; de bør skamme seg! Og få barn er et fantastisk under, og bør settes pris på av alle, ikke minst de kommende besteforeldre... Håper du har svigerforeldre(?) som syns dette er like stas som dere syns, og tenk på søskene til denne nye verdensborgeren som kommer, de syns sikkert dette er bare stas! Lykke til videre, gi dem en skjennepreken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå