"spire nr 2 i magen" Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 i går var jeg å vaksinerte min 3 månder gamle jente, og i dag og i går så har hun bare sovet, vært trøtt heletiden. noen andre som har hatt det slik på denne vaksinen? Noen som har hatt andre bivirkninger?
2 tette - med flette Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja, helt vanlig bivirkning Fikk feber i tillegg her..
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Min var litt trøtt og sutrete den dagen og dagen etter hun fikk 3 mnd vaksinen. Etter 5 mnd merket vi ingenting på henne. Det kan komme av vaksinen, men det kan jo også bare være tilfeldig at datteren din er litt trøtt om dagen. Kanskje er dere mer ute enn før nå som våren har kommet eller kanskje brygger hun på en forkjølelse.
mor til to prinsesser Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Sånn hadde vi det og, inkl feber og utilpass.
DoubleTrouble Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Helt normale bivirkninger dette. Vi opplevde også at våre tvillinger nesten skiftet personlighet. Ble helt urolige og rare. Kjente de nesten ikke igjenn. Var litt ekkelt. Gikk over etter et par dager.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 i går ble også mi lille jente vaksinert. det var en del klaging på formidagen og ettermiddagen, i dag har ho sovet mye og når ho e våken så er det en del gråting. jeg tok tempen på ho i gårkveld , og hun hadde da ingen feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå