Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=517842&c=1259&g=false knall praktisk flaskevarmer til billig penge )
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 kan du forklare enkelt hvordan denne fungerer?? leste der inne men syns det stod så mye greier.. jeg tar med kokt vann på flaske når jeg skal ut.. så vil jeg at en flaskevarmer skal holde vannet passelig varmt fram til måltidet.. og så tilsetter jeg bare pulver...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Kjøp en avent termos... det er en veske du putter flaskene i som holder på varmen i 4 timer. Holder også på kaldt. Har ikke prøvd den selv ennå, men hvis vi skal ut i naturen eller på stranden til sommeren, vil nok den bli flittig brukt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Tror ikke du bør holde mme varm i 4 timer, da vil det oppstå masse bakterier. Mme skal drikkes med en gang den blir laget. Jeg kjøpte flaskevarmer men leverte den tilbake da jeg fant ut at den brukte 5-7 min på å varme flasken. Da er det like greit å ta med varmt vann på termos til å varme flasken i.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 planen min var å ha med varmt kokt vann på en flaske i en flaskevarmer... det gjør ingenting!! og så blande i pulver når ungen er sulten:D Trenger ikke en flaskevarmer som varmer opp flasken. men en som holder seg varm etter flasken er varmet opp før vi drar... skjønner?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Denne avent termosen er vel til å holde vannet varmt, også har man med pulver. Jeg kjøpte også en sånn flaskevarmer som varmer opp til 37 grader og kan holde den varm i en time, men tok så sinnsyk lang tid å varme opp at gutten ble jo hysterisk innen melken var varm, så den har jeg sluttet å bruke.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 ja er det jeg vil ha, en termobag som holder vannet varmt... ikke en som varmer opp..
skimre Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 kjøp en liten termos å ha med varmt vann på, så kan du ha kaldt vann på flaska og blande til rett temp med når du skal servere melka:o)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Ja denne Avent termobagen er nok det du vil ha... Jeg kjøpte den i en babybutikk i Tønsberg (Liten), ville tro man får kjøpt den i andre babybutikker også. Den heter Avent ThermaBag og kostet 236,50. Den har plass til to flasker.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 ok!! men holder den på lunket vann og.. eller må det være kokende varmt for at den skal klare å holde på temperaturen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå