Gå til innhold

Er kroppen min helt tullete????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde rie kl 17, kl 1735 og kl 18. Det presset så fælt at det kjentes som jeg måtte på do under alle tre riene. De varte lenge alle tre. Den første 1-2 min, den andre 2-3 og den siste var kjempe kraftig varte i kanskje 4 min.

Måtte si ifra til mamma, pappa og gubben for storebror er blitt syk så han har vi lagt hos de.

Og nå,..hva skjer..ikke en dritt!!

Var dette bare en dårlig spøk eller???

Dette kunne da ikke være maserier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars deg da!!!

Så kjipt å tro at nå er vi i gang,så stopper det opp...

Sender deg masse fødestøv jeg.Får håpe det tar seg opp igjen :)

Skrevet

åååå....hva er det kroppen min driver med???? Holder på å dø av frustrasjon!!

Det skjer ikke en dritt..bare mensmurring i ryggen, men sånn har det gjort vært i 14 dager!!

Skrevet

Noen som har opplevd noe lignende eller??

Skrevet

*klemmepå* Håper det skjer noe snart!!! Holde oss oppdatert i helga!!! ;)

Skrevet

Skjedde ikke en J.... dritt i natt!

Er så utrolig mega skuffa!!!

Åååååååååååååå

Skrevet

Har det litt på samme måte, men i en mildere form antar jeg. Ryggen min har begynt å få skikkelige tak i ny og ned, og jeg har mensmurringer. Trodde noe var på gang her på Tirsdag. Da klarte jeg verken sitte eller stå. Gikk krokete på gulvet her og sa til sambo at NÅ må det ha begynt. Men neida... Etter en god varm dusj var det over. Og nå må jeg bare innfinne meg med at det sikkert var kynnere. Dritt! Sa til sambo i går at jeg er lei av å ha vondter som ikke fører til noe. Det murrer liksom hver dag!

Jordmora mi sa til meg at er du i tvil så er det ikke rier. Jeg gadd ikke å diskutere med henne... For jeg tok feil sist. Da hadde riene begynt, men jeg trodde det var kynnere og gikk hjemme lenge før vi dro til føden. Skulle ikke ha noen bomtur jeg i allefall, selv om det var 9 dager over termin. Hadde masse kynnere i forrige sv.skap. Men ikke med tak i ryggen tror jeg.

Skrevet

Jeg svarte på Terminklubben også.

Jeg har det akkurat som deg. I flere netter nå har jeg ligget våken og kjent på kynnere/maserier eller hva det nå er. Skikkelig vonde også. Er tredjegangsfødende, og har IKKE hatt det sånn før. Forrige gang så var det som hos deg: når jeg først kjente noe, så var fødselen i gang.

Flere netter har jeg vært sikker på at vi måtte reise til sykehuset, men så har det gått over igjen. Det er veldig irriterende, og tar helt fra meg nattesøvnen.

Jordmor sa at det var helt normalt, spesielt hos 3.gangsfødende. Det var derfor det var så mange såkalte "bomturer" til sykehuset. Siden vi bor ganske langt unna, og er avhengig av ambulansebåt for å komme til sykehuset, så har jeg ikke så lyst på bomturer. Samtidig så vil jeg nødig reise for sent. Blir derfor liggende våken om nettene for å kjenne etter.

Så dessverre er det nok helt normalt. Har termin selv om 8 dager. Fødselen kunne godt vært i går for min del!

Skrevet

Takk:)

Så det..har svar deg der.

Skrevet

er 2 gangs og har hatt d sånn flere kvelder, og i morges.. har vært sikker på at noe er i gang..,har vært på vei til å dra til kk da d har vært helt likt som min forrige fødsel startet... men nei...så har d stoppet.. e lei dette tullet nå eg... umulig å vite når d starter då...

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte. Har murringer i ryggen, nedpress og stram mage. Er 3. gangs fødene og er vandt med at når jeg først kjente noe så var det ingen tvil. Utrolig irriterende! Holdt på å ringe føden i natt. Men nå har kynnerene stoppet opp. Jeg er 8 dager overnatter termin i dag. Føles som om fødselen er avlyst.

Skrevet

Så utolig deilig å høre at andre også har det sånn. Føler meg jo så utrolig dum som ringer å maser på de sikkert alt for stressa jordmødrene på føden...også er det ikke første gang en gang.

Men da er det kanskje ikke så rart allikevel. Man blir jo litt forvirra når man faktisk er hellig overbevist om at dette er rier uten tvil.

Det verste er at man begynner jo å sette himmel og jord i bevegelse for å få ordna barnevakt til storebror. Ikke akkurat noe enkelt å vente veldig lenge da før man må få ting i orden.

Sist holdt jeg alt for meg selv helt til det var 10 min mellom riene. Det var yppelig ingen som maste eller var stresset rundt meg..ingen som gikk rundt å voktet på meg og spurte til stadighet hvordan jeg følte meg...

Alle mener det bare godt, men det blir jo ekstra stessende når man da ikke har flere rier...får neste skyld følelse for alle man har belastet med passing og styr..huff huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...