Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 www.familienturoy.blogspot.com www.sauensverden.blogspot.com
blond Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Synes det var tøft slik du har lagt opp bakgrunnen og en firkant innenfor som du skriver i! Har du et bestemt formål med bloggen din?
blond Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2008 "Husket" og "Empty" var veldig fine. Har ikke lest alle de andre. Skrive kan du! Imponert!
blond Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har bare en million innlegg her, ikke blogg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 www.tinkerbelle.blogg.no tøysetipp.. det nattbordet var sååå fint! og sofaen! hallelujah! sånn vil jeg ha også!!! hehe.
MissBenz Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Ikke så mye enda, da den nylig har blitt opprettet. www.fossli.blogg.no
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Tøysetipp du..*snurt* ..he he.. Ja, får jeg magen din, får du meeeeeer enn gjerne nattbordet og sofaen min, haha:-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #21 Skrevet 1. mai 2008 sårry twin! dere er ikke så greie å holde fra hverandre! sårrybårrry! hehe. hehehehe, den sofaen bytter jeg gjerne magen min mot ja!! ;p Om du har en sånn gammeldags kakkelovn i tillegg så er byttehandelen i boks!
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2008 #22 Skrevet 1. mai 2008 *Kjøper kakkelovn og kjører så gummien sitter igjen i asfalten til Stinkerbelle* Men, gjett om jeg har lyst på kakkelovn, men gubbanoa protesterer, jeg går under kallenavnet skrotnissen her hjemme:-p Og, den magen din, Gud jeg hadde vært såå glad om jeg kunne gått rundt i sommer med sånn mage.. *sukk* *drømme*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #23 Skrevet 1. mai 2008 skrotnissen! hahahahahaha!!!!! Genialt! sånne ovner er svin-dyre da.. men jeg drømmer om hus hvor det er plass til sånn ovn i gangen!! *blush* takk for komplimentet forøvrig. snille deg. tipper din ikke er så ille heller jeg, men man er som regel aldri fornøyd uansett!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2008 #25 Skrevet 4. mai 2008 http://blogg.sol.no/blog/valerenga12-og-daniel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå