Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

www.familienturoy.blogspot.com

www.sauensverden.blogspot.com

Skrevet

Synes det var tøft slik du har lagt opp bakgrunnen og en firkant innenfor som du skriver i!

 

Har du et bestemt formål med bloggen din?

Skrevet

En ren og enkel side!

Skrevet

Den var til NupiSnow..

Skrevet

"Husket" og "Empty"

 

var veldig fine. Har ikke lest alle de andre. Skrive kan du! Imponert!

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Få se bloggen din da?

Skrevet

Jeg har bare en million innlegg her, ikke blogg.

Skrevet

Nydelig jente du har!

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Takk skal du ha, blond=)

Skrevet

larsjohan.no Det er bloggen til sønnen min og meg

Skrevet

www.tonjelaura.blogspot.com

Skrevet

www.mossien.blogspot.com

=)

Skrevet

prinsene.blogspot.com

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

 

 

:D

 

tøysetipp.. det nattbordet var sååå fint! og sofaen! hallelujah! sånn vil jeg ha også!!! hehe.

 

 

Skrevet

Ikke så mye enda, da den nylig har blitt opprettet.

 

www.fossli.blogg.no

Skrevet

Tøysetipp du..*snurt* ..he he..

 

Ja, får jeg magen din, får du meeeeeer enn gjerne nattbordet og sofaen min, haha:-D

Skrevet

sårry twin! dere er ikke så greie å holde fra hverandre! sårrybårrry! hehe.

 

hehehehe, den sofaen bytter jeg gjerne magen min mot ja!! ;p Om du har en sånn gammeldags kakkelovn i tillegg så er byttehandelen i boks!

 

 

Skrevet

*Kjøper kakkelovn og kjører så gummien sitter igjen i asfalten til Stinkerbelle*

 

Men, gjett om jeg har lyst på kakkelovn, men gubbanoa protesterer, jeg går under kallenavnet skrotnissen her hjemme:-p

 

Og, den magen din, Gud jeg hadde vært såå glad om jeg kunne gått rundt i sommer med sånn mage.. *sukk* *drømme*

Skrevet

skrotnissen! hahahahahaha!!!!! Genialt! sånne ovner er svin-dyre da.. men jeg drømmer om hus hvor det er plass til sånn ovn i gangen!!

 

*blush* takk for komplimentet forøvrig. snille deg. tipper din ikke er så ille heller jeg, men man er som regel aldri fornøyd uansett!! :D

 

 

 

Skrevet

www.thereses-verden.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...