lamor Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 hei jeg har et barn, men er litt glemsk og trenger hjelp, når etter el fester egget seg?? Jeg hadde el sist uke og litt blod på søndag og mandag......., nå har jeg ingen ting.....
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Høres jo ut som festeblødning, egget fester seg vel ca 6-10 dager etter EL(?)... Lykke til!
lamor Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 tusen takk for svar=) Jeg håper virkelig jeg er gravid, har så lyst å gi sønnen min et søsken, vi har prøvd siden februar i fjor.... Sist gang gikk det 10 mnd før jeg ble gravid, siste mnd har jeg tatt fotsone terapi, drukket salvie te og ryllikte samt at jeg har vert hos legen for å sjekke om jeg manglet noe, blodprøver osv. Har fått time på sykehuset på fertilitets utredning. Hadde vert deilig om jeg hadde vert gravid før det da jeg hater sykehus og lege kontorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå