Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor i alle dager har folk med seg hunder inn på kjøpesenter? Det står jo tydelig på dørene at det ikke er lov. Blir irritert når folk kommer tassende inn med hunder som hopper på hunden min. Jeg går jo ikke akkurat å speider etter hunder inne på kjøpesenter, så da blir jeg jo litt overraska og har ikke mulighet til å komme meg unna i tide dersom jeg skjønner at det er en plagsom hund. Og er det mer ok å ta med seg en "veskehund" inn enn en som går selv?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Æhm... "Blir irriter når folk kommer tassende inn med hunder som hopper på hunden min"??????????? Tar du din egen hund med deg på kjøpesenter da???
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Skjønte jeg ikke, blir du irritert på folk som kommer tassende inn med hunder som hopper på hunden din? Da har du jo med deg hund selv...? Men er det ungen din du snakker om, går ut fra det, så synes jeg det er unødvendig ja... Er forsåvidt greit nok for de som må, pga dårlig syn, hjelpehunder etc. Men det kan jo jeg si, da, som ikke er allergisk... Synes ikke det er greit at folk tar med seg hunden sin på kjøpesenter, dobbermann eller schæfer, chiuaua eller annen miniatyrhund...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hihihi... Glemte jo å si at jeg trener en førerhund!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Det var kanskje en litt viktig opplysning:) Holder meg til det svaret jeg ga i stad jeg:)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Synes også det er unødvendig hvis de ikke har grunn. Kanskje er det en dyrebutikk på senteret? Har truffet på endel hunder til og fra dyrebutikken på senteret her jeg bor, men hvis der ikke er derfor så syns jeg det er teit.
LizzyG Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tok med min på kjøpesenterne når han veide 2 kg og satt i jakka mi. Men nå som han er så stor, så har jeg han aldri på senteret. Plager meg ikke om jeg ser en hund på senteret, men skjønner at andre ikke liker det. Og hunder skal hvertfall ikke hilse eller leke med hverandre på et senter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå