*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hva tenker du om å forstørre det og ha det på ett lite lerret? Bildet som ligger på profilen min:-)
NoDoubt Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Tja.... Personlig så hadde jeg likt det bedre viss man så øynene på barna, at de så på kameraet. Minste jenta sitt ansikt vises jo nesten ikke i det hele tatt.
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Nydelig bilde!!! Men jeg signerer NoDoubt ang. forstørrelse. Ville ha sett øynene deres.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 ja det vill jeg gjort. enig med NoDoubt om at det hadde hvert enda finere om minste så litt mer mot kameraet, men ikke inn i kameraet heller. kjempe fint bilde var det:) og så hadde du jo så pene barn;) kjempe nydelige...
yasmina Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 tror kanskje jeg hadde valgt et annet som e andre her sier siden spesielt minsta ikke kikker mot kameraet. nydelig jenter du har , kkjempe flott e de to bildene som laa rett foer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå