kokelimonke Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Blomster, lys etc.. Med en lysestake må jo den stå i senter, hva gjør man da med blomster? Vil jo ha begge deler :-) Hvordan skal dere ha det? Noen som har link til fine dekor-tips?
brooklyn Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 vi hadde runde bord med mellomstore glassboller, som var "fylt" med rosehoder, roseblader og flytende lys. Nå hadde vi festen utendørs i et telt, så det var en del av årsaken, men det var veldig fint og stemningsfullt. Og selvsagt helt avhengig av om du liker det eller ei..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 vi skal ha en høy lysestake i midten med tre små vaser rundt. de er fylt med røde glass perler og en rød rose oppr skal ha grønne strå formes som hjerter oppi.
*1+1=2 små* Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 vi skal kanksje ha eføy og roseblader fordelt over bodrene, altså sentrert til midten!
kokelimonke Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Takk for tips Tror jeg må dra ned til stedet og se før jeg bestemmer meg.. Tenkte kanskje jeg kunne "drysse" litt blomster tilfeldig på bordet og, så blir det ikke så mye.. hmm, får se an litt, men kom gjerne med flere tips & bilder :-)
Junipien Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Vi skal ha runde glassboller med flytelys i midt på bordet. Ikke for høyt for da ser ikke gjestene rett over bordet, hverandre. Vi testet det ut med høy lysestake og vi så ikke lysene eller personene rett overfor oss. Opp i bollene skal det flyte eføyblader samt glassperler. Ut fra bollen, på selve bordet, skal det være eføyranker med ivory roser innimellom samt perler (jeg skal ha det i buketten min). Det skal også være 8 små te-lys mellom eføybladene. Ett te-lys for hver person på bordet. Det blir selvfølgelig hvite duker og tøyservietter. Jeg gjentar sikkert meg selv når jeg sier "less is more" og det gjelder også bordene. Over til noe helt annet, kokelimonke. Var å skulle prøvesmake kake i dag. Av forskjellig grunner lot det seg ikke gjøre,men vi har utseende på kaka på plass.:-D Konditoren sa at det gikk an å ha sjokolade bunn med sjokolademousse i. Veldig mektig med godt. Og det beste av alt, marsipanen var kritthvit. Nå skal vi på hotellet å prøvesmake menyen + vin og ha en ordentlig date uten barn. Bare tenke bryllup. :-D Ha en fantastisk fredag kveld. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå