Med spire nummer fire<3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Synes jeg har vært gravid i en evighet nå Har hatt mye vondt i hodet denne gangen. Bittelitt kvalm, men det er faktisk ingenting å klage over. Håper de første ukene blir sånn som dette. Skal til legen på tirsdag. Er fryktelig spent over hva han sier. Selv tror jeg terminen blir 29 desember. Siden dette er 3 og siste gangen jeg går gravid skal jeg nyte hvert trimester håper jeg. Er det noen der ute som har termin rundt samme tid. Litt kjekt å følge hverandre oppover:)
Gjest Mammamoms Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Titt inn til oss på desember-klubben, så finner du nok noen. Jeg har termin 5.desember, så det er jo noen uker tidligere enn deg.
Mummimamma;-) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg venter også nummer tre, men før jul, 14 desember. Jeg skal også prøve å nyte svangerskapet og være blid og snill mot mann og barn, for dette er helt klart siste gang for meg også. Er en blanding av fysen og kvalm og det resulterer i masse fruktspising. Har lagt meg ut rundt livet og fått noen voldsomme mugger. Men ellers er det flott å være gravid igjen, og for noen julegaver vi får!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå