tuppa prøvd lenge Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 håper virkelig de har rett altså!:-)hehe jeg har blitt spådd av barnigjen og anonym/eli. jeg fikk en bitteliten blødning på dag 13,14,15 og bittelitt på dag 16. dette har jeg aldri opplevd før men håper dette var el blødning og at jeg var ekstra fruktbar.hadde sex på dag 13,16,18,19 og 21.har normalt pleid å ha el ca fra dag 20 til 22 tror jeg, men jeg har tatt pyridoksin så det er muligheter for at syklusen er litt kortere. har ikke giddi å teste denne måneden og har faktisk ikke hatt noe særlig med el smerter noe jeg pleier å ha så det er litt vanskelig å si.men jeg hadde litt vondt så jeg tror jeg har hatt el. ååå...dette blir spennende! jeg har ikke så store troen men det er alikevel litt spennende:-) har bestemt meg for å ikke bli oppgira og ikke ha så stor tro på at jeg er gravid slik at jeg ikke blir skuffa.jeg skal ta det som det kommer. masse lykke til til dere alle sammen!:-) håper det klaffer for dere alle om ikke så lenge!
¤mamma¤ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Så gøy! Jeg ble spådd gravid av 4 stk, bl.a de to som har spådd deg,- og de hadde alle rett! Jeg testet positivt i dag! Skjønner ikke hvordan de klarer det!!! Lykke, lykke til!
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 nei det er ganske rart at mange av de treffer rett så ofte:-) håper indelig at de har rett på meg også! gratulerer så mye til deg ¤mamma¤!:-) dette er velfortjent og håper spira klorer seg fast i 9 måneder!:-)håper jeg kommer etter om noen dager;-)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå