Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Her er jo ikke snuppa 2 år enda og mor er rimelig lei av de kunstneriske utfoldelsene på alt av møbler, vegger, gulv, klær osv. Heldigvis fått vekk de fleste spor, men dog litt mye lei:) Så i dag fant jeg frem maleskrin, vann og pensel. Det ble veldig mye vann hehehehe akvareller er tydelig hennes stil. 2 ark ble dog veldig fine og ligger nå til tørk:)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja,hun elsker å male. Har gjort det en stund
Libido- Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Har fått male i bhg fra han var 1 år. Vi har en kjekk malematte hjemme. blyanten fylles med vann og matten blir blå når den kommer i kontakt med vann. Den er genial. Ellers får han tegne med tegnestifter.
Mamma2OO5 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja men foreløpig bare fingermaling som vi har brukt på store ark på gulvet. Så det blir vel egentlig finger og fot maling he eh
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Hvor får jeg kjøpt noe så genialt da??? Snart bursdag her og jeg ønsker meg jo egentlig ingenting til ungene....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Aqua doodle har vi også. Helt genialt Kjøpt på toyrus.
Libido- Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Han fikk det i gave av farmora si. Tror hun kjøpte det på lekebutikk. Det artigste er når han "tegner" på sofaen når andre voksne ser det. De blir helt hysteriske. Helt til jeg sier.. det er bare vann, ikke blå maling. hehe.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Her har begge barna fått tegne og male siden de lærte seg å sitte oppreist. Har ikke opplevd å ha skriblerier over alt. Har fingermaling, oljestifter, tykke fargeblyanter, tusjer, acrylmaling vannmaling osv osv til å bruke på ark og lerret. Har også tavle og whiteboard med kritt og tusjer stående fremme om det skulle føles behov for å utføre skriblerier.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 2 åringen min har malt siden før han var 1 år han:) Syns det er kjempe gøy. Men vi bruker for det meste fingermaling, så får han bestemme om han vil bruke pensel eller fingrene. Grunnen er at det blir mye sterkere og finere farger av den typen:)
Pirkeanonym Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Jenta mi på 1 år har allerede malt med vannmaling- på lerret, og de henger på rommet hennes..
*Anonymus Maximalus* Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 han malte vel første gang i desember, da var han 1 1/2 år, han liker å både tegne og male:D
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 hehehehe bare vent til du får treern:) Ingen av de andre har vært som henne når det gjelder noenting!! Hadde hun vært nr 1 ville hun glatt blitt enebarn......puh.....
Blue Lady Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Han maler ikke med malerskrin, men med akvarellfarger sånne på tube. DErsom maling involverer vannglass er det alltid det mest interessante, ikke selve maligen
yasmina Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Jupp, syns det er kjempe kjekt. Men har ikke overdrevent mye taalmodighet. Favoritten er naar jeg tar frem fingermalinggen, store plakater, tar av dem klaerne og lar dem male ute. Men det er det kanskje ikke vaer for hos dere enda
MintCondition Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Ja, her har vi malt masse siden hun rundet året faktisk.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 Nei nesten fælt å si det men miniputt har ikke malt hjemme enda og han blir 3 ..uff sløv mor;)Gjorde alt med eldstemann,men han minste bare henger med liksom;)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Ja, lart det, her fingermaling og jentene ( 2 1/2 og 1år) storkoser seg når de får lage kunstverk. Jeg må nærmmest tjore de i hver sin "tripp-trapp" stol mens de holder på så de ikke lager kunstverk over hele kjøkkenet og stua... Pleier å kle av dem jeg, lettest det..så sitter de i bleie og griser i vei..og etterpå..rett i badekaret med dem :-)
Tommage♀♂ Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Frøkna begynte å male som 1-åring, og nå må vel minsten på 1 snart prøve seg også=) De må sitte pent ved kjøkkenbordet, og jeg legger på voksduk før de begynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå