Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne fra askøy? har dere barn eller eller venter du? og evt hvor på Askøy bor du?

Jeg bor selv i nærheten av ravnanger. Har et barn og venter er gravid med nr 2. Kjenner desverre ikke så mange i området som har barn og det hadde vært kjekt å komme i kontakt med flere. Har mange single venner men vi har liksom ikke de samme innteressene i helgene:)

Må fåreløpig være anonym.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Jeg bor på Askøy, bor på Juvik eller oppe i kråkåsfeltet... Har 3 barn, er 26 år og gift. Kom flyttende hit fra trøndelag for snart 3 år siden. barna er fordelt slik: gutt snart 7 år, jente 5,5 år og jente snart 9 mnd...

Skrevet

dytter denne opp igjen, så du kanskje får den med deg, siden du er anonym så får jeg jo ikke sendt deg PM...

Skrevet

Hei hei!

Jeg også er fra Askøy, er snart 20 år, forlovet og venter min første:) Har termin 24 oktober.

Jeg bor i hetlevik forresten.

Skrevet

Hei igjen:)

Det er jeg som er hovedinnlegger.... fant ut at det var litt for dumt å være anomym i denne samenhengen.

Jeg er en jente på 28 år og har en jente på litt over året. Er også gravid men er ikke lengre enn ca 8 uker på vei så det er enno litt hemmelig for omgivelsene mine:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Eg er 32 år, gift, og me flytta til Follese i september i fjor. Er gravid for fyrste gong, 9 veker på veg. Veldig kvalm, veldig spent. Hvis dette går bra hadde det vore veldig kjekt med nokre barselvenninner på øya :)

Skrevet

Når jeg flytter fra Øyen er det mange gravide, og med barn som vil ha venner :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...