Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er ikke sosialist.Så her er det naken flaggstang. Min måte å vise hva jeg synes om 1.mai har alltid vært å klippe plena. Bøndene sprer møkk om det er fint vær 1.mai. Fritt land vi bor i,og vil jeg ikke flagge, så gjør jeg det ikke heller.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Helt greit det. Her flagrer vi fordi vi feirer at det er arbeidernes dag. Greit, vi står sterkt i Norge, men i mange andre land er det helt andre forhold.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Er det ikke Kristi himmelfartsdag også i dag, da?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Du er jammen modig som tør stå for dine meninger på en så radikal måte. Vet du ikke at man risikerer dødsstraff i Norge om man ikke følger flaggreglene?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Veldig interessant lesing du! Dersom du har så mye i mot 1. mai (bortsett fra i år siden det er himmelsprett også) så kan du jo ta å dra på jobb, eller jobbe veldedighet eller noe sånt.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Flagget mitt henger ute,og det skal det gjøre til klokken 21 tenker jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå