Gå til innhold

Storesøster syntes det var ekkelt;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk "storesøster" på 5 år kjenne at babyen sparket godt fra seg i magen da hun holdt hånden oppå.

Hun tok den kjapt til seg da hun merket dette og hadde et litt finurlig uttrykk i ansiktet:)

Da jeg spurte om hun ville kjenne igjen etterpå,så takket hun kjapt nei og fortalte at det var ekkelt å kjenne...hehe;))

Måtte jo fortelle henne at da hun lå i magen så hadde hun en gang sparket så hardt at vi hadde sett hele foten hennes utenpå magen.

Da bare lo hun og tegnet videre på tegningen sin...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Jeg lurer på hvordan mine vil ta det.. Har barn på 5 og 3 år fra før. Og de gleder seg til bebisen skal begynne å sparke.. Har ikke tenkt på at de kom til å syntes det skulle bli ekkelt.. Men er jo veldig vanskelig for dem å skjønne at det er et menneske som er der inne.. De har utrolig mange finurlige ideer til hvordan dette har skjedd og hvorfor og hva bebisen gjør der inne.. osv..

Skrevet

Har en gutt på 10 som ikke vil se på magen min en gang ! Tror det er vanskelig for dem å forstå... Han vil helst ikke høre snakk om babyen i det hele tatt..

Skrevet

Har en gutt som blir åtte i slutten av mnd her og han vil gjerne kjenne og se etter forandringer på maven min.. Han synes det er ganske spennende at kroppen min lager en baby inni maven..

Skrevet

Hei:)

Jeg er 25+5 i dag.

Hun gleder seg veldig til å bli storesøster og har kosa med magen flere ganger,men det var visst veldig rart å kjenne sparket;)

Får høre når det har gått en stund igjen om hun vil kjenne da..:)

Skrevet

Her skal de helst ligge oppå magen begge to ..har en jente på snart 8 og en gutt på snart 3 år....hehe

Er så artig når broremann i magen gir fra seg noen sprell jeg er 32+4 i dag :)

Pappan derimot syntes det er "ekkelt" for han vet ikke om babyen har det bra eller dårlig. føler seg litt hjelpes løs sammtidig som det er morro og rørende :)

Skrevet

Jeg har en nevø som synes det er kjempestas at tante er gravid. Vet ikke hvor mange år han har mast på meg om at jeg må få baby jeg.. Han fyller 9 i år. Han vil ikke kjenne på magen, men synes det er litt spennende å se at det beveger seg der inne =) Og så erter han meg.. Han sier først at jeg er kjempetykk, før han sier "Neida, du er så fin atte" =P

Min mamma synes babyen i magen er urettferdig, for hver gang hun skal kjenne på magen blir det helt stille der inne =D Samboeren min elsker å kjenne at babyen beveger seg og han synes magen min er kjempeflott =) Her om dagen sa han at han synes jeg er penere, finere og søtere nå enn noen gang tidligere... Og det er jo godt å høre når man begynner å føle seg ganske så tung og uhåndterlig..! Er 32+5 i dag =)

Skrevet

Til sandypantz, jeg tror gutten din på 10 ikke vil høre om babyen eller noe fordi han VET hvordan den er kommet inn dit=P Og at det er dette han synes er ekkelt å tenke på... Kanskje..

Skrevet

Samme opplevelsen hadde vi her i dag også. Jeg er 21+5 med tvillinger, og det er mye spark om dagen. Eldstemann (fyller 3 år i sommer) ville kjenne på magen min, og fikk et ordentlig spark inni håndflata :) Han ble visst veldig forskrekket, dro hånda raskt til seg, og ville ikke snakke mer om det i hele tatt. Men jeg regner med det er glemt i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...