1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Nå MÅ mannen og jeg ned i vekt,har link til den dietten som jeg har fått her inne,men er det noen som har prøvd den og resultat og erfaringer med den?? På forhånd takk:)
Emmasmamma Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Huff, IKKE gå i den fella. Klart den funker, men dere fyker opp igjen etter endt diett. Og i tillegg risikerer dere å ødelegge forbrenninga deres.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Her er en den linken jeg fikk: http://slankenett.no/oppskrifter/oppskrift.php?&totalRows_RS_Oppskrifter=3&search=sykehusdietten&Submit=Finn&pageNum_RS_Oppskrifter=2&ret=default
thea07 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 meld deg heller inn i vektklubben til vg!!!!!!! skikkelig bra opplegg og veldig mange som har klart det med den!!
BettyBoob Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 ikke gjør det. Smaker ikke så bra, man blir drittlei og går fort opp igjen etterpå.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Det er bare en GOD måte å slanke seg på, alle "lettvinte" metoder har deb bakdelen at de fleste går opp i vekt igjen. 1. Mindre og sunnere mat 2. Mer aktivitet Så enkelt, og så vanskelig. Lykke til!
*Mustang Sally* Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Jeg går på den. Den nettsiden du har bruker vi ikke lenger, så der får du ikke svar. www.sykehusdietten.piczo.com ligger dietten og du kan spørre om det er noe. Jeg gikk på denne imellom mine to kjappe svangerskap. Og gikk ned. Men jeg la på meg i forbindelse med svangerskapet da jeg bråsluttet og fikk sikkelig søthunger. Det er bare sunne ingredienser og hvis du bruker fornuften og spiser masse og variert. Så er den knall. Man skal ikke slutte på en diett/kur da er ikke den noe å gå på. her er det bare ting man skal spise og etterhvert kan man gjøre en litt om, sånn at en ikke går tilbake til det gamle kostholdet. Det er jo en grunn til at folk går opp. www.slankenett.no er en kjempefin og gratis klubb:)
*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 jeg gikk på den, gikk ned 7 kg, men opp igjen 10 kg når jeg sluttet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå