Lillemy29 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har trodd jeg har hatt el slim den siste halvannen uken, og at det gav seg mandag morgen. Da ble utfloden litt sånn type tørr igjen. MEN nå nettopp var jeg på toalettet og det kom en" tykk hengende tråd" som målte sikkert maaange cm. Har aldri hatt sånn før, som jeg har sett iallefall.Må jo være det som er el slim?! takk og lov for at det er fri dag i dag. Jeg praktisk talt overfalt samboeren og hoppet på han. Vi får ha sex igjen de dagene som kommer nå, og krysse fingrene for at dette er el tiden min. :-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, slik opplevde jeg også EL-slimet første gang! Lang, lang spagettilignende tråd som nådde helt ned i vannet i doen...nice!! ) Happy humping! =)
Lovehearts Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Har hatt sånn helt siden jeg fikk første kid en jeg! kjipt!
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Har hatt det sånn i over ei uke nå! Pleier å få mye el-slim, men ikke over så lang tid (tror jeg), så håper det er økt utflod fordi jeg er gravid ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå