Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Vi har masse ulltøy til vår Søteste. Jeg sverger til ullbody her vi bor nå ) Men klarer ikke å få bort flekker fra de. Er jo helt umulig!! Vasker de med milo for å bevare de, å på 40 grader for det tåler de. På forhånd takk )
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg skriver for n'te gang: Gå i helsekosten og kjøp flekkfjerningssåpe - gallesåpe. Den tar det meste. Fukt flekken godt, gni inn såpe og la ligge litt. Vask som normalt. Gjenta om nødvendig.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Har drista meg til å ta litt zalo på flekkene,bare litt og gni det inn og vaske det på ullprogram med milo med engang. Har funket fin her
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Takk for tips, er ikke her så ofte at jeg får med meg alle n'te gangene vet du ;o) Har sikkert lest det noen ganger, men noen ting fester seg ikke i min teflonbelagte hjerne, hehe.. ganske mange ting heldigvis ;o) Men altså får ikke tak i det her å har nå herved skrevet det opp på min handleliste til nese gang vi skal på "fastlandet".
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Så enkelt? Oi, skal prøve det med en gang.. Så slipper min Søteste å gå som flekktyfus her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå