MaybeAgain Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 ... på hvorfor man kan bli rasistiske mot muslimer......?? http://atvs.vg.no/player/nyheter/16167-kaster-babyer-fra-15-meters-ho.html Verden er fanen ikke klok!
SusieQ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 unnskyld meg, men var ikke dette i India? Hvorfor skulle du bli rasistisk mot muslimer når hinduister driver med dette?? I tillegg har det ingenting med religionen å gjøre, men mye mere med kultur....
yasmina Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg lurer fremdeles jeg for dette er i ndia og foregaar blant flere religioner. Det er IKKE en muslimsk skikk !!!
Miss Dynamite Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 mummyagain: hvordan kan du si rasist mot muslimer?!? det er kke en skikk hos dem!! Vet jeg veldi godt.. Og hvorfor ska du bry deg om skikkene til de i india osv når de har drevet med dette i så mange år?!
bomsa Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 lurer litt jeg og....:-) Dessuten lurer jeg på hvordan det går ann og være rasistisk mot muslimer når det er en religiøs betegnelse og ikke en rase....?
MaybeAgain Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 Ja, ja, ja, damer. Don't get your Knickers in a twist...!!! ) Mulig jeg var litt kjapp der med å si muslimer (men var helt sikker jeg hørte innslaget si det var en gammel muslimsk tradisjon...???). Poenget er ihvertfall uansett - folk er fanen ikke kloke! Glem "shaken-baby-syndrome", hve med "OOPS-vi-bomma-baby-traff-bakken-syndromet"? I 2008 burde slike gamle og tåpelige skikker vært bannlyst. Det MÅ dere vel være enige i....???
Gulp Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Så innslaget på TV, så jo livsfarlig ut. Tenkte også: Hva om de bommer? Så jeg er enig i at det er tåpelig og burde vært forbudt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå