Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Virket det? anbefaler dere det? Gode/dårlige erfaringer?
Junebug Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Ja:-) fikk behandling for klaustrofobi. Hadde bla ikke tatt heis på 5-6 år. Etter andre behandling for jeg til værs på kjøpesenteret!;-) he he. For meg funka dette, men jeg er litt skeptisk: vet ikke om det var selve behandlingen eller det at jeg fokuserte og jobbet med problemet. Men ingen klaus på meg lenger iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå