Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Virket det? anbefaler dere det? Gode/dårlige erfaringer?
Hiv o'hoi Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 JA !! Om du finner noen som virkelig kan det ordentlig, så anbefaler jeg det på det sterkeste. det fungerer virkelig - jeg sverger!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Så spennende. Vet ikke hvor du har vært,men fikk tips om en dame i oslo området...
Hiv o'hoi Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg har vært på sørlandet da.. Uansett så vet jo ikke jeg om det fungerer for ditt "problem", men det hjalp meg.. merket STOR bedring allerede etter første gang. Ps. Jeg ble VELDIG syk etter første gang. dette er fordi det blir noe rot med immunsystemet. (kan i hvertfall bli).. Følte meg helt fin, men så fikk jeg plutselig 40 i feber og var dårlig i noen dager.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Det spørs jo hvem du spør. Jeg er ikke en av de som tror på det for å si det slik.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Leste en atikkel om det i hjemmet. Hun holdt til i arendal,skrev mail ti henne og anbefalte med en veldig dyktig dame i oslo området. skal bli spennende å se...
Hiv o'hoi Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg har vært i arendal.. Lykke til.. Det fungerte i hvertfall på meg!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har stor tro på det og skal prøve! Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå