Lucky luci Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har vært hos legen og fått konstantert akutt bronkitt. Har ikke hatt det før og lurer på om noen andre her har hatt det? Har følt meg så utrolig sliten siste halvannen uke, tet nese, dårlig pust og svimmel og kvalm. Har begynt å hoste veldig de siste dagene også, men det er jo vanlig. Har fått penicillin av legen, er fremdeles kvalm, svimmel og føler meg generelt veldig uvel. Har ikke feber og føler meg ikke influensasyk. Er det noen som kjenner seg igjen i disse symptomene? Blir litt urolig for at det skal være noe annet i tillegg, men legen målte blodtrykk, sjekket urinprøve og kjente på babyen - alt var bra. Men er det vanlig å føle seg slik når man har bronkitt? Håper det går over snart.
Silje`mor Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Høres kjent ut:( Mye mulig at penicilinen gjør deg kvalm og uvel. God bedring!!
SiriViri Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 høres ut som bronkitt.... spesielt hostingen/tett nese osv + generelt uvel. Noe herk!!! Er det noe annet så er det vel bare slitenhet og forkjølelse....?? Ønsker deg i allefall god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå