anne* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jenta mi på 2 mnd har begynt å illskrike ved puppen og nekter å spise. Det er så sårt og ikke minst frustrerende! Begynte med at hun var vanskelig på det siste måltidet, og jeg tenkte det var fordi hun var trøtt, men nå har det "spredd" seg:-( Først blei hun vanskelig også på det nest siste måltidet, så på det måltidet før også - så nå er hele ettermiddagen en kamp med en rasende unge:-( Må jo gi henne flaske når hun ikke vil spise - liker ikke det spesielt godt heller, men da drikker hun i alle fall. I dag var hun også illsint på lunchamminga, og da begynte jeg å grine:-( Har lest masse på ammehjelpen og ser at en ikke skal presse barnet til brystet, så nå blir det bare å prøve bittelitt i kveld før flaska vel må fram. Pumpa meg i går, og så at det er ingenting i veien med melkemengde eller utdrivningsrefleksen. Hun hyler faktisk i det hun blir lagt på fanger. Uff - amminga som har vært så koselig helt til de 2 siste ukene:-( Noen flere som sliter? Har dere fått neon gode råd? Tenkte jeg skulle ta kontakt med ammehjelpen i morgen og høre om de har noen råd til meg. Har prøvd alt som "står i boka" - roe ned, stille mørkt rom, kose, etc etc
yummy Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Har dessverre ingen gode råd. Sliter med det samme på min 3 mnd gml baby. Kan dytte litt, i hvertfall -i håp om at noen andre kan hjelpe.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Prøv ammedebatten. Der kan de masse, var veldig hjelpsomt for meg i starten.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 slik var datteren min helt fra starten.. pumpet meg de to første ukene menst jeg prøvde å legge hun til innimellom, men for meg var det iche håp, hun blå nektet å skrek å skrek å skrek.. så desverre fikk iche vi det til:( men de hjalp mye på helsestasjonen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå