Gå til innhold

Kan je gå med denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1047/ells_1047965.jpg

ikke i hvit, men i svart... hvis jeg pynter opp med litt farger og sånn?

Bryllupet er i slutten av mai, og brudgommen er min fetter, men vi ser hverandre bare én gang i året max, ikke nære i det hele tatt.

Bruden kjenner jeg ikke..

Er redd for at kjolen skal virke for enkel, men det er jo mulig å stæsje den opp? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står at de er utsolgt for den varen...

Skrevet

Jeg synes den fort blir litt for "casual", hvertfall når du skal ha den i sort.. Og man skal jo unngå sort og hvitt i bryllup..

Skrevet

Jeg ser ikke kjolen, men man må ikke unngå sort i bryllup.

Sort er jo en veldig eligant farge og veldig fint å bruke til slike annledninger. Og husk i Norge var brudekjolene i svart i gamledager!

Skrevet

I følge skikk og bruk regler skal man ikke ha sort kjole i bryllup

Skrevet

Gi blaffen i hva andre mener - kjøp kjolen hvis du liker den og så lenge du føler deg fin og er glad er det det beste valget for festen :-)

Den eneste man ikke kan ha på seg av kjoler i bryllupp må være brudekjole - hvis man ikke er brud da.

Skrevet

Ikke ta sort. Ettersom det er i slutten av mai går det an å ta sommerkjole, finnes jo en hel haug ute i butikkene nå=) Så har du en flott ut å spise middag kjole i sommer og resten av livet for den saks skyld=) www.coast-stores.com www.oasis-stores.com

Butikkene finnes i Oslo=)

Ha det så gøy på bryllupet!

Skrevet

Mona Grudt som er "bryllupsspesialist" sa på tv her om dagen at man kan gå med sort i bryllup i Norge nå - vi er ikke så nøye på det lengre.. Og hvis man pynter opp med en anne farge på sjal , sko o.l.. så er det ikke noe problem. Lykke til og kos deg i bryllup.

Skrevet

Man kan jo gå i sort, men de som er insatte i reglene kommer nok til å tenke sitt. Om det var mitt bryllup og noen kom i sort skulle jeg reagert.

Sort er jo sorgens farge

Skrevet

Jeg syntes ikke at sort nødvendigvis er helt uaktuelt i bryllup, men kanskje litt merkelig i vår/sommer bryllup? Da er det jo gjerne litt mer gyllen hud og friske farger?

Skrevet

Nei kutt ut da. Jeg giftet meg for to år siden og da spurte en gjest om hun kunne få lov til å gå i sort og selvfølgelig kunne hun det. Folk må jo få lov til å gå i det de vil, tror ingen av de andre gjestene reagerte på det heller. Hvis man skal følge alle skikker og regler kan man jo ikke komme med oppsatt hår hvis bruden har det heller. Synes det er litt vel gammeldags. Har ikke sett på linken til kjolen, men hvis du liker den synes jeg hvertfall ikke det skal stoppe deg at den er svart. Sort er pent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...