Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 spennende å se om de har rett, jeg har blitt spådd av tre stk. og fått både mai,juni og juli, men alle har spådd jente.. så lenge en av dem har rett så er jeg fornøyd hvertfall...håpe håpe:)
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 ja, dette er jo litt spennende, jeg ble spådd gravid nå, så vi får bare håpe håpe ja, og tvitvi til deg og!
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 jeg ble også spådd i stad. jeg ble spådd av barnigjen og hu spådde at jeg var gravid nå:-) blir spennende å se om hu har rett ja. masse lykke til til dere begge!:-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 jeg er blitt spådd av 4 stk alle sier gutt men tiden varierer mellom mai/august så de gjenstår å se... så de hadde spådd rett på noen å feil på noen så... vi får håpe de beste... lykke til:)
malla85 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har blitt spådd 3 ganger. At jeg ble gravid i desember, september og mai. Krysser fingrerne for at den som spådde mai har rett He, he... Den som venter for se!
Eva76 Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Ja jeg ble spådd i januar i fjor. Skulle bli gravid snart og "helt sikkert" innen var det mai eller juni. Jeg er fortsatt ikke gravid, og vi henvises nå til utredning
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Ble spådd med en gutt i juni jeg Så nå gjenstår det bare å vente og se Hadde jo vært knall om det var tilfelle da
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 to stk spådde meg til gravid i april.. men har mine tvil. IKM i morgen men tok negativ test i går.. så utålmodig vettu:)
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2008 Hun spådde at jeg var gravid nå også, så ja-nå kan vi jo bare vente å se.... IKM tirsdag...
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2008 utolmodig er noe jeg kjenner til, ja....hehe. IKM tirsdag, vente vente, håpe håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå