Gå til innhold

Jeg har blitt spådd, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har spådamene hatt rett? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende å se om de har rett, jeg har blitt spådd av tre stk. og fått både mai,juni og juli, men alle har spådd jente.. så lenge en av dem har rett så er jeg fornøyd hvertfall...håpe håpe:)

Skrevet

ja, dette er jo litt spennende, jeg ble spådd gravid nå, så vi får bare håpe håpe ja, og tvitvi til deg og! :)

Skrevet

jeg ble også spådd i stad.

jeg ble spådd av barnigjen og hu spådde at jeg var gravid nå:-)

blir spennende å se om hu har rett ja.

masse lykke til til dere begge!:-)

Skrevet

jeg er blitt spådd av 4 stk alle sier gutt men tiden varierer mellom mai/august så de gjenstår å se... så de hadde spådd rett på noen å feil på noen så... vi får håpe de beste...

lykke til:)

Skrevet

Jeg har blitt spådd 3 ganger. At jeg ble gravid i desember, september og mai.

Krysser fingrerne for at den som spådde mai har rett :) He, he...

Den som venter for se!

Skrevet

Ja jeg ble spådd i januar i fjor. Skulle bli gravid snart og "helt sikkert" innen var det mai eller juni.

Jeg er fortsatt ikke gravid, og vi henvises nå til utredning

Skrevet

Ble spådd med en gutt i juni jeg :) Så nå gjenstår det bare å vente og se :D Hadde jo vært knall om det var tilfelle da :D

Skrevet

to stk spådde meg til gravid i april.. men har mine tvil. IKM i morgen men tok negativ test i går.. så utålmodig vettu:)

Skrevet

Hun spådde at jeg var gravid nå også, så ja-nå kan vi jo bare vente å se.... IKM tirsdag... ;)

Skrevet

utolmodig er noe jeg kjenner til, ja....hehe. IKM tirsdag, vente vente, håpe håpe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...