Gå til innhold

hva hadde du gjort om du var meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg regna ut at ca hvert 7 minutt så har jeg en kynner, å den varer i omtrent 40-50sekunder eller no sånnt.

Når kynneren kommer er det først og fremst steinhard mage, å så gjør det vondt i ryggen, ikke noe massivt vondt sånn at jeg snakker vanlig og slikt, men føler for å røre på meg for å 'jobbe' det bort da... ikke vært noe mensmurring eller slikt på ei stund nå.

er litt sånn forskjellige meninger om hva en bør gjøre, alt fra å la det fortsette å se om det blir verre til å ringe for å få en sjekk.... men jeg blir sånn i tvil, er dette noe å ringe om da? føler meg litt teit hvis jeg ringer for 'småtterier' liksom....greit å vente kansje? tror jeg venter jeg.....

hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt å hørt jeg. Bedre ekspertise på føden=)

Skrevet

Jeg ville ringt føden :-)

Skrevet

Det ville jeg og!! Bedre en gang for mye!!

Skrevet

Jeg hadde det slik sist, og fødet ikke lenge etter. Har du lang vei til sykehus? Er det lett å få tak i jordmor der du bor? Jeg ville sjekket jeg, hold oss oppdatert da:)

Skrevet

5min til sykehuset bare så vi tar det med ro, alt går i samme duren enda her, så vi venter å ser an litt til :) skal ringe om det tar seg opp litt utover kvelden :)

er så snedig, hvis det hadde vært noen andre som hadde skrevet inn det jeg gjorde her, så hadde jeg svart det samme som dere, men er man litt stapeis når det kommer til seg selv? neiiiiida ikke i heeeeletatt *ler*

Skrevet

Har du hatt det sånn lenge da?

Tror nok jeg hadde ringt hvis dette hadde pågått over lang tid i allefall.

Med bare 5 min til sykehuset er det jo ikke så langt å reise tilbake igjen heller, hvis det blir bomtur liksom.

Skrevet

jeg har holdt på slik i flere dager nå.... litt av og på tror jeg... Jeg har termin idag og 30 minutter til sykehuset, men jeg venter.... gidder ikke styre før det er skikkelige rier liksom... Sist var det ikke til å ta feil av da riene først begynte, for å si det slik... :o)

Skrevet

Jeg har hatt det sånn en del dager nå, men ikke ringt..

Skrevet

tenkte jeg skulle ringe jordmoren min i morgen å høre om hu kansje kunne sjekke meg litt... så trenger jeg ikke plage føden liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...