Gå til innhold

Æsj..i natt var jeg på jobb til halv 3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber jo som servitør, og det er jo ikke uvanlig med sene kvelder...Men, når det er lenge siden sist man har jobbet siste vakten( er nesten et halt år siden sist!) og nettop har blitt friskmeldt etter å ha vært sykemeldt ganske så lenge, så er d tungt å stå fra 1600 om ettermiddagen, til halv 3 om natta..Hadde masse gjester igår, og alt var helt fantastisk, kjempefornøyde med masse tips i potten=) ikke en eneste klage..rundt 12 var alle gjestene gått, og da stod jeg og en kollega og pusset glass, sorterte og pusset bestikk, og ryddet. VEL, for å si det sånn; JEG gjorde mesteparten, mens min kollega som inisterte ¨på at vi ikke kunne la et eneste vinglass stå igjen til neste vakt, gikk rundt og gnikket og gnurte på hver eneste flate i restaurantlokale...som om det var nødvendig..Hadde han hjulpet meg hadde vi kanskje vært ferdige på halvparten av tiden...

Kjenner jeg er dødssliten i dag,og fridagen min blir brukt til å gå i halvsøvne, og jeg får ikke kost meg på samme måte som jeg egenlig skulle...var meningen jeg skulle grille og ha verandakos sammn med familien+ tante og onkel som er kommet langveisfra..men kjenner d at jeg makter d ikke....

av og til lurer jeg på hvorfor jeg valgte å bli servitør når jeg står og pusser vinglass til langt på natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...