Ophelia & Jr. Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Er det noen her som vet om det er mulig å få tak i blå blomster i oktober? Evt. hvilke?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Knallblå er ikke de letteste, men blå/lilla er greit. I oktober skal det være mulig å få tak i delphinium, hyacint, iris og fresia iallefall.
Ophelia & Jr. Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Får man hortensia i oktober? Flott! Da er jo problemet løst! Mange takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå