Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hver gang jeg gjør knipeøvelser blir jeg sprengkåt!! Sinnssykt også, igår gjorde jeg knipeøvelser på bussen og da jeg kom hjem til samboer var jeg sykt kåt og bare måtte ha sex med han. Jeg pleier å gjøre de på morgenen, kvelden og midt på dagen, men i det siste har jeg blitt drøyt kåt syns jeg. Gjorde knipeøvelser før jeg la meg igår og våknet idag tidlig av orgasme?!?!?! Hjelp hva skjer :-(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Niks, det er jeg heller ikke! Bare blir vilt kåt :-/
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hormonene er vel litt ville for tiden sikkert. Ikke helsefarlig iallefall,
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 men hvorfor skulle de være så ville da? jeg er ikke gravid, ikke akkurat hatt mensen osv.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Det er forskjellige stadier i livet hvor man har villere hormoner. Mine ble ikke ville før slutten av 20 årene.
Dunder Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Er dette så ille da? Hørtes gøy ut! Setter i gang og kniper med en gang jeg, så får vi se om det blir noe action her...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er 22 forresten, hehe. Har ingen sykdommer osv og sjekket masse sist fredag og alt kom tilbake helt fint, muligens jeg er bare vårkåt! Sånn som det er nå så er jeg nesten tilbøyelig til å ligge med alt som kommer i min vei etter kniping!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå