Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Oi, det er billig meg & lille!
☆Lille my* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Shit så billig! Hvor er dette!? Jeg har sett på en leilighet i Trondheim med terasse! Leiligheten er helt ny! 55kvm-6800kr i mnd! strøm i tillegg! Er ikke det veldig dyrt?
chill+enda en til Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Bergen, ca 10 min med bil inn til sentrum. Men nå har vi en god deal da, gjennom jobben til svigerfar :-) Jeg kjenner ikke til hvordan prisene er i Tr.heim. Er det sentralt i byen, eller litt utenfor? Sikkert noen her fra Tr.heim, som er litt bedre kjent med prisene der :-)
☆Lille my* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Heldig dere da=)=) Det er ca 15-20 min med trikk/buss inn til byen!
noLadyjustME Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Vi har 65kv og betaler 4000 inkl kabel og internett, men det er veldig billig da:o) Er ganske sentralt også..
☆Lille my* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 Oy da! Hva er det egentlig jeg har funnet:P heh
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 DEt spørs jo hvor man bor også da... Planløsningen på denne leiligheten er ganske rar da. Så det er ikke så let å bruke alle romma. Hvor bor du HI`?
Babykilo Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 8000, 70 m2 pluss balkong og garasjeplass. I Oslo er det ganske bra, det.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Da vi bodde i Bergen betalte vi 6000 for 60 kvadrat. Da var det meget billig til å være den byen. Og til å være sentralt (nordnes). Her i byen /(Tønsberg) ser jeg 3roms har priser på mellom 7000 og 9000. I sentrale strøk og fra 6000 i mindre sentrale strøk.
Hønemor&guttaboys Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Ca 120 kvadrat (bl.a 4 soverom), inkl/dobbelgarasje; 4000 pr mnd
☆Lille my* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2008 Hjelpes=) Da er det dyrt med 6800 for 55 kvm :/
Hønemor&guttaboys Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Kommer vel litt an på hvor i Trheim dette er, og hvilken standard da? Vi leide i Trheim for snart 3 år siden, men da bodde vi litt utenfor byen, på Klett. Da betalte vi 4500,- for ei leilighet på ca 70 kvadrat, som var rimelig ny, 4 år gammel tror jeg. Det var ganske billig og bra da. Men det er jo klart dyrere om du vil bo mer sentralt.
mamman til to gutter Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Jeg aner ikke hvordan prisene er i tronheim,men synes ikke det høres veldig dyrt ut. Vi betalte 6500kr for en 3roms på 70kvm utenfor oslo for noen år siden og det var helt grei pris da.
☆Lille my* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. mai 2008 Dette er en helt ny leiluighet i en 2-mannsbolig! Det er flislagt bad med varmekabler! Stor terasse med utgang fra stue! 1 stort soverom! eget kjøkken(altså ikke åpen løsning) + en stor entrè
Twins i magen <3 Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Vi bor på 65 kvm sentralt i Trondheim (Solsiden), betaler 9000,- per mnd, inkl oppvarming, varmtvann, internett og garasje. Det er kjempebillig, det kan ha noe med at det er pappa som eier den De som bodde her før oss betalte faktisk 15 000,- per mnd. Her i området er ikek 8-9000 uvanlig for 35kvm store leiligheter, de med samme størrelse som vår får du sjelden under 12000,- per mnd. Så vil nok si den du fant var billig. Men dette varierer veeeldig da, plutselig kan du finne en kjempeleilighet i de attraktive områdene til spottpris, men noen ganger kan det være steindyrt og helt usentralt.
aanonym Skrevet 1. mai 2008 #22 Skrevet 1. mai 2008 Er det en treroms er det ikke så ille, men ville aldri ha betalt så mye for en toroms.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 1. mai 2008 #23 Skrevet 1. mai 2008 ca 100 kvm inkl varmtvann 5500 pr mnd. Bor på landet da. Forrige sted vi bodde var ca 80 kvm og skikkelig dårlig standard, der betalte vi 6000 pr mnd.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #24 Skrevet 1. mai 2008 5000 for 85 kvm leilighet, med stor terasse og enorm plen:) Bor litt utenfor trhjem da
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 #25 Skrevet 1. mai 2008 Syns det var kjempedyrt likevel, siden det bare er ett soverom. Hadde aldri byttet bolig og fortsatt kun hatt ett soverom når jeg allerede har barn. Skulle definitivt hatt tre, men må klare meg med de to jeg har foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå