Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Merke, manuell eller elekstrisk? Har en god del avent-flasker fra da lillegutt var baby, så det er sikkert lurt at jeg kjøper avent pumpe og.
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 Og er sånnt greit å kjøpe brukt? Har vel ikke noe å si det vel... hehe
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kjøpte Avent manuell brystpumpe igår:) Har ikke fått prøvd den enda da:p Var 30 % avslag på apoteket, så betalte litt over 300 kr. Og det følger med Aventflasker også Er litt spent på hvordan jeg skal bruke den enda da men:)
Dunder Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Kommer veldig an på hvor mye du har tenkt å pumpe? For fullpumpere vil jeg absolutt anbefale dobbelpumpe. Du bør i allefall ha en elektrisk dersom du har tenkt å pumpe en del. De manuelle tror jeg passer best for de som kun pumper en sjelden gang. Når det gjelder merker vet jeg ikke helt hva som er best. Jeg har brukt Medela Swing. helt grei, men går fort i stykker hvis den brukes mye. Det finnes mange brukte pumper å få kjøpt på finn.no.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Anbefaler i allefall elektrisk, evt en som kan brukes både elektrisk/manuellt. Har vel ikke noe å si hvilke flasker du bruker, så fremt du ikke kun skal pumpe for å gi umiddelbart. Da kan du vel pumpe direkte på flaska hvis det er samme merke. Min anbefaling er Medela pumpe. Swing eller advanced in style.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Og hvis pumpa går i stykker er det jo reklamasjon. Swingen skal holde til mye pumping.
Dunder Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Har byttet inn min Swing 4 ganger, jeg. Men så fullpumpet jeg en stund og var oppe i 8--10 pumpinger i døgnet.. De sa de fikk mye reklamasjoner på Swingen, men det er mulig det var noe galt med akkurat den "årgangen"..
Dunder Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 partiet, var ordet jeg lette etter. Herregud, "årgang".. *fnise*
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Det kommer vel litt ann på hvor ofte du pumper deg. jeg full pumpet meg i 7 mnd, i begynnelsen leide jeg manela(?) sin, den var elektrisk og kunne pumpe begge brystene samtidig, og den var god synes jeg, etterhvert kjøp jeg avent sin elektriske pumpe og den likte jeg veldig godt, tok ikke langt tid før brystet var tomt for melk. men eneste ulempen er at den bråker sinnsykt, pumpet meg om natten og samboer våknet alltid av lyden fra pumpen, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå