Gå til innhold

Skjønner ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ut hormonspiralen 25.4, blødde litt i 2 dager, og så ingenting.. Trodde TR kom i går men det var falsk alarm. Vil gjerne ha TR på besøk så jeg vet hvor jeg er i syklusen..

Hadde også litt blødning rundt 20.4 med spiral, tror dere det kan ha vært TR, og kan gå ut i fra den datoen?

Ha en god helg alle sammen.. Og håper det er noen spirer som setter seg fast ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tok ut hormonspiralen onsdag 23.4. Opplevde noe av det samme. Men fikk ikke blødningen før fredag 25.4. Det var en liten blødning, varte i under to dager. Holdt med truseinnlegg.

Jeg tror det bare var en blødning etter fjerning av spiralen siden det ikke ble mer ut av den. Vet ikke hvor jeg er i syklusen min i det hele tatt, siden jeg ikke har hatt mens siden jeg satte inn spiralen for fem år siden.

Det virker jo heller som du hadde TR rundt den 20. Jeg hadde nok tatt utgangspunkt i det.

God helg til deg også og lykke til!

Skrevet

jeg tok ut spiralen min den 25/3 og hadde blødninger fram til den 28/3, da en god del.....fikk TR den 18/4 og nå håper jeg bare at jeg får den neste gang også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...