Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 gjort en dritt:-) Og er superfornøyd med meg selv! Fikk frokost på sengen sammen med te med honning. Har vondt i halsen ennå og det ser ut til å vare...... Har vært ute et par timer i regnet og det var kaldt. Nå skal vi snart på deilig middag hos foreldrene mine, så slipper jeg å lage det i dag også:-) Imorgen starter innspurten til konfirmasjon på søndag, så en hviledag er helt på sin plass:-) Har forresten sjekket at kjolen ikke har krympet - og det hadde den ikke, heldigvis;-D Ha en fortsatt fin torsdag:-)
iznogood Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Høres ut som deilig dag for deg! Jeg stemmer helt klart for flere sånn dager :-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Slike dager er jeg helt for.Man skal ha en slappisdag før det smeller til med konf.Nyt maten og god bedring med pip stemmen ;o)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hehehe det å oppdage at klærne ikke har krympet i skapet i løpet av sesongen redder iallefall dagen for meg :) Håper halsen og formen er på plass til den store dagen:) Vi har vært på hoppeloppeland i dag, det var morro og anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå