studdis Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Typisk altså, mannen min dro igår og jeg venter el imorgen eller lørdag. Også akkurat nå som vi hadde bestemt oss for å gjøre et forsøk. Jeg er jo verdens mest utålmodige person og hater all denne prøvingen og ventingen. Jaja, får satse på en februar baby jeg da. Ellers lykke til alle sammen :-)
Randis Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 For noe kjipt. Slikt er ikke moro. Kan jo ha flaks allikevel, men februarbarn er kjekt det også. Kos dere med prøvinga. Det gjør vi.
bomsa Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 oj oj...spreng etter han...:-) dere får ta det igjen neste gang...slapp av denne gangen og bruk all energi i neste pp......
studdis Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Takker for oppmuntring :-) Skal forsøke å konsentrere meg om eksamenslesing nå, er ferdig 16mai - så da har jeg laaang ferie som kan benyttes til prøving, hehe... Krysser fingrene for dere :-)
Cybele Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, det kan være enda verre en det. Min mann var ikke bortreist, men han fikk presentasjonsangst av positiv el-test, så han fikk ikke en dråpe ut. hehehe:9 Skal prøve i febbruar sammen emd deg, jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå