Gå til innhold

I dag som det er 1. mai....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne det ikke vært en idé å innføre normendring når det gjelder at det kun er småjenter som bruker sløyfe i håret? Jeg har vært veldig imot at det er slik at voksne damer aldri bruker sløyfe i håret, derfor har jeg hatt glede av å bruke det på trass titt og ofte. Jeg syns at det kunne vært tatt med i 1. mai-demonstrasjoner at "voksne damer bør begynne med sløyfe i håret, bare noe gammelt tull at det bare er småjenter som bruker det".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lurt nøffemor!! synes vi skal klappe i hendene og si oink-oink for den gode ideen din ;)

Skrevet

orker ikke se ut som et vandrende norskeflagg

Skrevet

Hva syns dere om at jeg er imot at voksne damer ikke bruker sløyfe i håret???

Skrevet

tror du må finne på noe mer spennende enn sløyfer i håret hvis du er ute etter mer oppmerksomhet..

Skrevet

Fikk du ikke nok tilbakemeldinger på det forrige innlegget ditt, nøffemor? Som forøvrig var like uinspirerende som alle andre oppgulp du har kommet med. Ta på deg den jævla sløyfa di hvis det er så innmari viktig for deg å protestere mot voksenverdenen - og når du er ferdig med det, kan du godt begynne å ta medisinene dine igjen.

Skrevet

næmmen, Nøffemor, er du ikke ute og går i tog og vifter med det røde flagget ditt?

Skrevet

Tenk på alt som måtte stått på den fanen til nøffemor da, hun er jo imot det meste andre folk ikke har tenkt over, hun ville vært rimelig lett å lokalisere hvertfall.

Det jeg lurer på nøffemor er hvorfor du lager et innlegg hvor du lurer på hvordan folk ville sett på en voksen dame med sløyfer.

Dersom du går med sløyfer burde du jo ha førstehånds info om dette?

Plager det deg at sløyfene dine ikke gir deg nok oppmerksomhet?

Skrevet

jeg pleier å kaste opp når jeg ser voksne damer med sløyfe i håret jeg nøffemor! og vi vet jo alle hva du synes om oppkast...

Skrevet

Jeg syns ditt syn på sløyfe i håret er like sinnsykt som å leke lille asia...

Jeg spyr av tanken!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...