Gå til innhold

Spiller deres 2,5 åring rollespill?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at de andre var opptatt av å leke katt,hund,edderkopp,slange,sjørøver,monster osv som denne her er, såpass tidlig.

 

Eller er det jeg som har glemt det, og at det er normalen?

Han mjauer som en katt,og smyger seg opp trappa. Eller kryper på plena og sier "Im a spider" med fryktinngytende stemme...

 

 

Synes det er helt komisk =o)

Han har holdt på sånn i mange uker nå.

Ikke festlig når hundelekingen involverer å drikke vann fra hundeskåla...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har datteren min vært en stund..;) hun elsker å leke f.eks kaffe besøk.. da dekker hun bordet fint. finner kaffe og kaker osv til oss.. finner frem stoler og kommanderer oss til å sette oss ned..;) så løper hun frem og tilbake fra lekekjøkkenet sitt..;)

 

hun liker også å leke med litlepeopel huset og bondegården sin. da triller hun babyen i en vogn og mammaen må passe på. hun bader dem, og prater i vei.. veldig artig å se på..;)

 

hun blir to år nå neste uke..;)

Skrevet

De er artige =o)

Jeg har også i mange mnd fått usynlige epler å spise..han har ingenting i handa,men sier "here you go!" og da må jeg takke pent og spise.

Sjokolade har jeg også fått ;o)

Skrevet

Jepp, hun har to hester: Blakken og Svarten. De er med på alt hun foretar seg. Ellers prater hun med tærne mine... Begynte nesten å bli litt bekymret, men de er kanskje sån i den alderen...? =0.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er her det spilles mye rollespill for tiden!:) Jeg har de siste dagene gått under navnet "Onkel Kåre", mens tulla her krever å bli kalt baby (av Onkel Kåre.....). Heldigvis bytter vi til andre roller etter noen dager!:P

 

Tulla her er forøvrig 2 år og 4 mnd...:)

Skrevet

Å jada;-)

Hun leker mye løve,krabber rundt på alle fire og sier; Grrrr!Jeg er løøøve!

Så herlig;-)

Skrevet

Jenta mi på samme alder har holdt på med dette en stund; leker dyr, lager mat, leker mor og baby...(!!) synest det er kjempeartig ;)

Skrevet

hihi.. de er nå morsomme.

 

datteren min går på baby svømming. der sitter de på kanten og så sier vi : lille trille satt på kanten, lille trille falt i vannet. 1 2 3 og så hopper de uti og dykker under., snur seg rundt og tar seg til kanten...

 

hver gang hun bader nå tar hun dukken på kanten av baljen og sier lille trille.... no må du dykke lille venn sier hun og presser dukken under og får henne til kanten der hun sier nå må du holde deg fast. i dag sa hun også til dukken. du er så god og flink du lille venn. og kysset dukken. akkurat som å høre meg etter hun har dykket...hihi.. utrolig morsomt

Skrevet

Jenta mi på 2 år og en uke gjør det :)

 

Leker at hun skal i butikken, leker med dokka (steller og ordner), leker at hun skjærer opp brødskive og smører på (uten at det er noen skive der). Og å "gi ting å spise" til mamma, pappa, mimmi, morfar osv uten at de er der har hun holdt på med lenge...

Skrevet

Jepp, supermorsomt å se fantasien utvikle seg.

Skrevet

Ja hun har veldig god fantasi:)

Skrevet

ja, mi jente er lik din gutt=)

Skrevet

Ja, gutten min har holdt på med rollespill i ca. et halvt år. Kjempe morsomt å se hvordan fantasien deres ikke har noen grenser, er så søte atte : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...